Centres Cívics Vic

INICIACIÓ AL MÀRQUETING I A LA COMUNICACIÓ

Primeres nocions per elaborar el pla del teu negoci

Objectius generals del taller: 

  • Introduir-se al món del màrqueting i la comunicació aprenent conceptes bàsics.
  • Identificar els elements essencials d’un pla de màrqueting i comunicació.
  • Identificar els mitjans més adequats per als objectius del negoci.
  • Conèixer eines aplicades a la comunicació.
  • Elaborar un pla de màrqueting i comunicació.

Programa/continguts del taller:

Teòrics

• Què és un pla de màrqueting i comunicació?          
– Passos en l’elaboració del pla           
– Elements del pla
• Diagnòstic inicial i anàlisi de l’entorn
• Definició d’objectius
• Les persones destinatàries
• El missatge
• Les accions i estratègies
• El pressupost
• Avaluació de l’impacte

Pràctics

• Casos pràctics
• Espai de dubtes i debat

A càrrec de Montse Corderas Esponas, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la (UPF), en Planificació Estratègica i Creativitat Publicitària (títol propi UPF), i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UOC. Màster en Direcció Estratègica de la Comunicació i l’Empresa per la UVic-UCC, i Màster en formació de professorat (especialitat anglès) per la UAX. Ha treballat en mitjans de comunicació i ha gestionat la comunicació i el marquèting de diverses empreses i institucions, a més de l’organització d’esdeveniments. D’altra banda, també es dedica al món de la docència, professora del Campus Professional Teknós de la UVic-UCC i d’ESERP, entre altres.

Comunicació i Formació a Instagram: @comunicacioformacio

Inscriu-te!
Dates del taller
10 sessions (dilluns)
Del 19 de setembre al 21 de novembre
Horari
19.15 h – 20.45 h
Lloc
CCVIC Can Pau Raba
Tallerista
Montse Corderas
Preu
35€