
TALLER PRÀCTIC SOBRE LA VISUALITAT I LA IA
En el marc del Laboratori crític IA, del I Cicle d’Arts Digitals.
TALLLER PRÀCTIC |
Un taller pràctic sobre la visualitat i la IA. Proposat en el marc del Laboratori crític IA, del I Cicle d’Arts Digitals.
La IA generativa està provocant un canvi radical en les formes de producció de contingut digital i, a la vegada, posant en qüestió conceptes fonamentals en els processos creatius, com són l’autoria, la creativitat, i els biaixos i estereotips en la representació visual. A més, ha obert un gran debat entorn els drets de creadors i creadores, l’ús ètic dels models generatius, i l’impacte en les relacions de producció en els sectors de la creació artística i audiovisual, que ja s’ha expressat en un moviment de reacció i oposició que pot marcar el futur de la tecnologia generativa. En aquest taller s’introduirà Stable DIffusion per conèixer els processos de creació audiovisual a través de la IA generativa.
Frederic Guerrero-Solé, professor de la UPF i coordinador del festival +Rain Film Fest, el primer festival europeu de films generats amb intel·ligència artificial.
Fotografia de Caleb Roenigk, obtinguda a Flicker.com, amb llicència CC Attribution
Inscriu-te!
Dates del taller
Dia 27 de setembre
Horaris
DFe 17.30 a 20.00h
Lloc
Centre Cívic Joan Triadú
Tallerista
Frederic Guerrero-Solé –
Vic City Lab
Preu
Gratuït