
TRES EINES PER DESENVOLUPAR PAU INTERIOR
TRES EINES PER DESENVOLUPAR PAU INTERIOR
Dins de la programació del MÉS NITS del 2023 i com a primer any on el Centre Cívic Joan Triadú serà present en la col·laboració amb el FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL, hem volgut donar presència al pensament budista.
La nostra desenfrenada quotidianitat ens aporta moltes vegades episodis d’estrès, insomni i ansietat. A través d’unes senzilles pautes et proposem aprendre amb la Guen Lochani, monja budista, 3 eines per a millorar la teva qualitat de vida.
La xerrada en sí està dissenyada per tal que puguis avançar en el teu desenvolupament i creixement personal.
Serà una sessió de 75 minuts que incorporarà ensenyaments i una senzilla pràctica guiada.
Guen Kelsang Lochani Gawa és monja des de l’any 2007 i mestra principal del Centre de Meditació Kadampa de Barcelona. Ha estudiat i practicat el budisme sota la guia del venerable Gueshe Kelsang Gyatso i ha dedicat la seva vida a beneficiar els altres amb la difusió dels preciosos ensenyaments de Buda mitjançant el desenvolupament de centres kadampes de meditació. La seva amorosa bondat i presentació càlida dels ensenyaments budistes fan de gueb Lochani un exemple a seguir com a practicant kadampa.