
PROPOSTES CCVIC PEL MES DE DESEMBRE
‘Un obús al cor’, amb Ernest Villegas / ‘The Sing Sang Sung canta SAU’ / ‘Les llumetes de Ko Ko Yao’, espectacle familiar de titelles i música amb Cacauet Teatre
Les PROPOSTES CCVIC tanquem la programació de tardor i l’any 2019 amb tres espectacles de teatre i música.
UN OBÚS AL COR
ACTUACIÓ amb col·loqui final
Amb Ernest Villegas
CCVIC La Guixa (Pla del Maset, Sentfores-La Guixa)
Dissabte 14 de desembre
20:30h
Proposta gratuïta
Cal reserva prèvia. Disponible a partir del dia 9 de setembre a les 16h, tan en línia com de forma presencial a qualsevol CCVIC.
(ATENCIÓ DATA: al programa imprès posa 13 de desembre però l’espectacle finalment serà el dissabte 14, per causes sobrevingudes. Disculpeu les molèsties.)
UN OBÚS AL COR, de Wajdi Mouawad
Direcció d’Oriol Broggi i Ferran Utzet
Amb Ernest Villegas
Un obús al cor, una bomba explosiva que replanteja de nou els vincles amb els pares, la veritat de la vida i l’avidesa de la mort.
Un monòleg de Mouawad en el qual trobem quasi un resum de tota la sèrie de “La sang de les promeses”.
Un text d’un altíssim voltatge.
Un treball íntim amb Ernest Villegas i dirigit a quatre mans.

THE SING SANG SUNG CANTA SAU
ACTUACIÓ INÈDITA A VIC: MACROCANTADA PARTICIPATIVA
Amb The Sing Sang Sung
L’Orfeó (C. Sant Pere)
Diumenge 15 de desembre | 18:00h a 20h
8€
Cal inscripció. Disponible a partir del 9 de setembre a les 16h, tant en línia com a qualsevol CCVIC.
The Sing Sang Sung és un projecte pioner a Europa creat i dirigit per Jordi Costa (Sec). Un nou concepte d’espectacle on el públic es converteix en l’artista i tothom qui hi assisteix canta. En sols dues hores aprendrem i cantarem ‘És inútil continuar’ de la mítica banda Sau.
THE SING SANG SUNG

LES LLUMETES DE KO KO YAO
ACTUACIÓ. ESPECTACLE DE TITELLES I MÚSICA.
Una vegada, a les illes de Yao, enmig del mar de Tailàndia, unes cuques de llum van perdre la tranquil·litat i la seva llibertat quan, un mal dia, sobre les aigües clares del mar, aterra un homenot vingut de lluny, molt lluny… Muntatge teatral amb titelles de taula i música que s’endinsa en temàtiques com l’amistat que ajuda a pors i obstacles, l’abús de poder del que es creu més fort sobre els més innocents, l’explotació dels recursos naturals i el consum indiscriminat i la producció sense consciència ni ètica.
Text: Marta Esmarats
Direcció: Cacauet teatre
Construcció de l’escenografia: Martí Doy
Actrius- titellaires: Ada Cusidó i Marta Esmarats
Construcció de titelles: Martí Doy
Atrezzo, color i imatge de l’espectacle: Tote de Belles Arts Vic.
Música i espai sonor: Miquel Fletas
Activitat en el marc de les activitats de Nadal de les associacions de veïns.
CACAUET TEATRE

A càrrec de Cacauet Teatre
CCVIC Can Pau Raba (C. Raval Cortines, 24) | CCVIC La Guixa (Pla del Maset, s/n)
Dijous 26 de desembre 11:00h (Can Pau Raba) | Diumenge 29 de desembre 17:30h (La Guixa)
Activitat gratuïta
Entrada lliure, no cal inscripció.